0788-906-099
Cine suntem?

Cabinetul stomatologic Dr. Făgăraș Gabriela din Măgurele, Ilfov, pune la dispoziție servicii complete și moderne de stomatologie, printre care amintim: implantologie, ondodonție, protetică dentară, profilaxie, endodonție.
Cu o experiență de peste 23 de ani, echipa noastră vă oferă un mediu modern și confortabil pentru tratamentele stomatologice. Calitatea este garantată cu echipamente avansate, de către specialiști cu experiență, care vor avea grijă să vă facă și vizitele la cabinet mai plăcute!

Ce este tratamentul prin implant dentar?

Un implant dentar este un șurub mic realizat din titan biocompatibil care înlocuiește rădăcina dintelui. Acesta este introdus în osul maxilarului și fixat în cât mai puțin timp (4-8 luni). Odată integrat, îi puteți atașa noua coroană, punte sau proteză, în funcție de cazul stomatologic. Spre deosebire de punțile tradiționale, implanturile dentare nu necesită șlefuirea dinților sănătoși vecini pentru ancorare. De asemenea, acestea previn resorbția osoasă care apare în mod normal după pierderea dinților.

Cât durează tratamentul prin implant?

Tratamentul cu implant dentar se realizează în două etape: prima constă în introducerea implantului în os printr-o mică incizie în gingie, urmând o perioadă de osteointegrare. Etapa finală este reprezentată de atașarea bontului protetic și a coroanei dentare.

Când am nevoie de un tratament endodontic?

Aveți nevoie de tratament endodontic atunci când simțiți dureri dentare, sensibilitate prelungită la cald și rece sau la atingere. De asemenea, pot exista decolorări ale dintelui sau umflături gingivale.

Care sunt rezultatele unei afectiuni endodontice netratate la timp?

Dacă ignorați o afecțiune endodontică, aceasta poate duce la pierderea dinților, iar durerea nu va face decât să se înrăutățească în timp dacă nu este tratată la timp.

Cel mai mare dezavantaj al netratării la timp a unei afecțiuni este că poate duce la complicații mai grave, cum ar fi răspândirea unei infecții, extinderea la nivel osos, ceea ce va produce mari complicații.

Ce sunt cariile?

Caria dentară este o afecțiune a cavității bucale care se manifestă prin distrugerea țesuturilor dure din dinți (smalț, dentină).

Cauza apariției cariilor este reprezentată de acțiunea bacteriilor nocive, la nivel oral, care pot produce acizi capabili să slăbească rezistența dinților. Printre factorii care influențează apariția cariei putem enumera: igiena dentară precară, umiditate, căldură.